Przygotowanie Terenu Budowy
- odhumusowanie w km 10+050 – 10+314
- kontynuacja przebudowy kanalizacji sanitarnej Ks-10
- roboty porządkowe przy kanalizacji sanitarnej Ks-3
- kontynuacja prac przy kolizjach E4, E11, E12, E22 oraz E23 sN
- kontynuacja prac przy kolizjach E13, E13.1 oraz E13.2 nN
- kontynuacja prac przy kolizjach T-7 Orange oraz T-7a Cybernet
- kontynuacja prac przy kolizjach T-10 oraz T-14 Orange
Roboty drogowe
- kontynuacja budowy nasypu w km 0+930 – 1+050, 1+270 – 1+492, 8+530 – 8+724, 8+796 – 8+860 oraz 9+785 – 9+960
- budowa nasypu przeciążeniowego w km 1+554 – 1+762
- rozbiórka nasypu przeciążeniowego na DP2128K w km 0+660 – 0+990
- profilowanie oraz zagęszczenie warstwy transmisyjnej pod nasyp przeciążeniowy w km 8+080 – 8+400
- wykonanie materaca na kolumnach piaskowych oraz budowa nasypu na DW774 w km 0+089 – 0+540
- platforma pod kolumny przemieszczeniowe w km 3+245 – 3+460
- przebudowa rowu DP04 Rów R1
- wymiana gruntu na DW774 w km 0+000 – 0+155
- ułożenie krawężników, ścieków trójkątnych, kostki kamiennej na pierścieniu ronda oraz wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa na DP2128K
- w km 0+990 – 1+117 oraz na DG A ul. Szlachecka w Brzeziu
- kontynuacja budowy kanalizacji deszczowej w km 8+000 – 8+100
- budowa kanalizacji deszczowej na rondzie turbinowym
- montaż urządzeń podczyszczających przy zbiorniku ZBP3
- kontynuacja prac przy budowie KT od studni SKR-2/85 do SKR-2/94
Roboty mostowe
- zbrojenie filarów P2 obiektu WD-2
- zbrojenie ściany czołowej podpory P3 obiektu WD-2
- zbrojenie i deskowanie skrzydeł w osi P1 obiektu WD-4
- zbrojenie i deskowanie korpusu przyczółka w osi P1 obiektu WD-5
- zbrojenie skrzydła P2L obiektu WD-5
- deskownaie oraz zbrojenie płyty ustroju JL oraz JP obiektu PZS-1
- zbrojenie oraz deskowanie korpusu przyczółka P1L obiektu PZM-1
- głębienie kolejnych 8 sekcji ścian szczelinowych tunelu T-1
- skuwanie murków prowadzących
- prace izolacyjne skrzydeł przy przepustach P-1.09 oraz P-1.21
- zbrojenie, deskowanie i betonowanie wlotu i wylotu oraz płyty zespalającej przepustów P-2.33 oraz P-2.34
- wykop oraz skuwanie kolumn pod przepust P-7.77










